چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: دستگیری راننده نیسان که عروسک‌های خارجی را حمل می‌کرد، به شناسایی یک کارگاه غیرمجاز مونتاژ عروسک خارجی انجامید.

صبح سه‌شنبه، 18 خرداد امسال ماموران پلیس در ورودی بخش قرچک شهرستان ورامین به یک وانت نیسان که مرد جوانی راننده آن بود، مشکوک شدند. ماموران بعد از متوقف کردن این خودرو به بازرسی داخل آن پرداختند و 75 کارتن حاوی عروسک‌های خارجی قاچاق در قسمت بار آن کشف کردند.

با کشف این محموله، راننده جوان به اداره پلیس انتقال یافت و مدعی شد که عروسک‌ها را از خانه مردی در ورامین بارگیری کرده است. با اظهارات این مرد، ماموران راهی خانه مورد نظر شدند و با دستگیری صاحبخانه، دریافتند که وی پارکینگ خانه خود را تبدیل به کارگاه مونتاژ عروسک‌های قاچاق کرده است. با کشف 90 کارتن حاوی عروسک خارجی قاچاق از خانه این مرد، وی نیز بازداشت شد و به اداره پلیس انتقال یافت.

سرهنگ قاسم آبادی - فرمانده انتظامی شهرستان ورامین- با بیان این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مرد قطعات عروسک را به‌صورت قاچاق از کشور چین وارد کشور کرده و مخفیانه با راه‌اندازی یک کارگاه و استخدام چند کارگر غیرمجاز اقدام به مونتاژ عروسک‌های قاچاق می‌کرد و سپس این عروسک‌ها را در بازارهای تهران به فروش می‌رساند. به گفته وی، تحقیقات تکمیلی از متهم در اداره پلیس ادامه دارد.

کد خبر 109331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز